dinsdag 25 maart 2008

2de deel van het supercoole kingskidsweekend in België:p

hoihoi, hier dan de rest van het weekend;)
de zondag was ook alweer een hele drukke dag...we moesten er om 6uur30 uit omdat we om 9uur al in de kerk moesten staan in oostrozebeke. we hadden zo'n 350mensen verwacht, maar er waren 700mensen! de zaal zat echt propvol! er was praktisch geen plekje meer vrij! er stonden zelf mensen rechten tegen de muur omdat er geen zitplaatsen meer waren. de zangdienst was echt zo fanstisch goed, iedereen stond recht en deed enthousiast mee! Gods Geest was ook hier echt aanwezig en ik voelde ook gewoon dat er in België iets los kwam, ik ben er echt van overtuigd dat deze samenkomst weer wat eenheid zal scheppen tussen alle verschillende kerken in Vlaanderen!
s'middags zijn we dan echte Belgische frietjes gaan eten in een 'frietkrot' zoals Johnny zei;) het was echt supergezellig en ik denk dat we echt een getuigenis zijn geweest voor de mensen die daar werkten want na het eten hebben we nog gebeden. Na het eten zijn we dan naar Deinze gereden met de auto waar we met een tienergroep van daar zouden flyeren voor ons optreden s'avonds. ik had er echt niet veel zin in, het was koud, er liepen niet veel mensen rond en ik had niet het gevoel dat de mensen er voor opstonden. maar al bij al is het toch nog heel leuk geworden. ik heb dan een goed gesprek gehad met Kirsten, wat ik heel leuk vond omdat ik eigenlijk nog niet zo heel veel contact had gehad met haar tijdens de kingskidsweekenden. Na het flyeren zijn we dan naar een gebouw geweest in Deinze waar we het optreden zouden geven. eerste hebben we heerlijk eten gekregen en ik moest toch wel eens morsen in dat weekend zeker;)ik heb toen maar Ben helemaal onder de lekker koekjes gegoten:p het was echt wel per ongeluk hoor Ben;) maarjah, zo heeft hij nu ook weer de bijnaam 'de koekjesman' gekregen:) haha:)
Toen het optreden begon, had ik er eigenlijk nog altijd niet zoveel zin in...ik voelde me weer zo nutteloos omdat ik maar één dramastuk moest doen en ik niet mocht meedansen enzo, maar Thea heeft dan met me gebeden en toen besefte ik weer echt dat God me zal gebruiken voor dansen als Hij het wil, op Zijn tijdsstip. maar soms blijft het wel nog moeilijk... de zangdienst was hier ook echt goed! er waren heel veel verschillende nationaliteiten aanwezig in de zaal en Marieke heeft dat echt goed verwerkt in de zangdienst!:) na het optreden hebben we dan nog gebeden voor de mensen daar die gebed nodig hadden en het was ook echt heeeeeel goed! Thea heeft dan ook voor mij gebeden en toen voelde ik echt Gods aanwezigheid! dat was zo speciaal! toen Thea voor me bad voelde ik op mijn rug en op mijn schouder een hand, wat eigenlijk helemaal niet kon omdat ik praktisch tegen de muur stond en er rondom ons niemand stond en toen Thea vroeg of ik Gods aanwezigheid had gevoeld, besefte ik echt dat het Gods aanwezigheid was die ik had gevoeld:) Toen we daar weggingen begon het ook keihard te sneeuwen en later vertelde Matt dan dat hij wist dat God hiermee bedoelde dat Hij België aan het witwassen was, een nieuwe start gaf en dat er echt veel verandering zou komen in België.
de maandagochtend hebben we dan de hele kerk moeten opruimen en daarna hebben we nog avondmaal gehouden om het kingskidsweekend af te sluiten. Daar zijn ook echt mooie dingen gebeurt, we hebben om de beurt God gedankt voor al het mooie dat Hij dat weekend had gedaan en we hebben ook door het avondmaal ook weer aan God gezegd dat we weer volledig voor Hem willen gaan.
ons team is echt zoooooo fantastisch! ik kan het niet genoeg blijven zeggen:) er is zo'n eenheid in het team, niemand valt buiten de boot en er is altijd echt een gezellige sfeer aanwezig. we gaan er echt elk weekend helemaal voor, we kunnen lol hebben maar kunnen ook serieus zijn wanneer het moet. ik mis het team nu al echt...gewoon het besef dat ze zo ver weg wonen en dat we nog maar 2weekenden te samen hebben, bezorgt me zo'n grote heimwee naar ehn:( God heeft echt een bedoeling gehad met dit team en heeft iedereen er één voor één in geplaatst:) iedereen hoort er thuis:) ik wil even zeggen tegen alle kingskidsertjes van mijn team dat ze stuk voor stuk fantastisch zijn en ik hen echt supersupersuper graag heb! jullie zullen voor altijd een plekje in mijn hart hebben en zal jullie immens missen als dit jaarteam afgelopen zal zijn...:( love you lieve mensjes van het team:):p
God heeft echt zo'n mooie dingen getoond dit weekend, ik heb heel veel bijgeleerd, heb echt Zijn liefde en grootsheid mogen ervaren en heb gezien hoe hij door mensen kan werken! Dank U Heer voor dit super mooie en gezegende weekend!
nou, ik zal jullie nu maar laten, want het is echt wel een ellenlang bericht geworden... maarjah, als er zoveel mooie dingen gebeuren moet dat ook eens gezegd worden hé;) Gods super rijke zegen, groetjes en een hele dikke knuf voor jullie allemaal, Saartjxxx

6 opmerkingen:

Gerco Derksen zei

Woow Sara wat een blog.
Ja het was zeker een heeeeeeel bijzonder weekend..
Voor mij was het echt levensveranderd..
Echt gaaf dat we bij jullie in België mochten zijn..
Je bent echt geweldig..
Knuffel Gerco..

Ben zei

zoooo wat een verhaal!! haha goed joh! ik vond het ook echt heeeeelemaal te gek! belgie is echt zoooo tof! en jullie zijn ook zooooooo tof!!! ik heb echt van jou en jullie als gezin genoten, echt super! en die koekjes, dat geeft niks hoor, ik kon er om lachen;) als je nog es koekjes over me heen wilt gooien dan zoek je me maar op ;)
veel zegen met alles!

strevers 4 sure,
De koekjesman

Hans Cozijnsen zei

Amai, wat een lang verhaal! Maar voorzekerst supertof en bereleuk om te lezen! Ge zijt voorzekerst een toffe meid!

Weer even in et Nederlands :P Vooral die laatste 3 alinea's vind ik gaaf om te lezen. Dat soort dingen raken me echt, tof!

Daniëlle zei

heeey saar!!

Ik vond het ook een supergaaf lang weekend!! Woow, wat een veranderingen hebben we gezien!! Ik ben echt superblij dat ik jou en silke en al die lieve vlaamse mensjes heb leren kennen en dat we zulke goede vriendinnnen zijn geworden! Ik mis jullie heel erg en zie echt uit naar volgend kk weekend!! Ondertussen bid ik voor jullie en voor België, dat God verder zal gaan en dat er een enorme opwekking zal plaatsvinden!

dikke kus strever #2 ;)

Ben zei

Mooooooi man!!!

Ben zei

haha dankjewel!:)

met mij gaat het prima hier.. ik hoef alleen nog maar een paar examens te maken en een beetje te leren, voor de rest heb ik niks te doen:)
heb jij het nog druk?

spreek je!

groetjes, Ben