zaterdag 16 februari 2008

my birthday:)

heyhey lieve bloglezertjes:) nu zal ik eens over mijn 'superdeluxe' 17de verjaardag vertellen eh:) het begon allemaal 6februari om 8uur s'ochtends ofzo:) een hele goeie vriend van mij stuurde een smsj met 'gelukkige verjaardag'...nujah, ik ben heeeeeel graag jarig, maar hij was wel een dagj te vroeg...;) misschien wilde hij me wel al een voorproefj geven voor mijn verjaardag:) maarjah, ik vond het wel grappig, wat nog grappiger was, was dat zijn neef enkele uurtjes daarna ook een smsj stuurde met gelukkige verjaardag:p volgens mij zat het dus duidelijk in de familie;) maar swat, om 16uur kwamen simon en joran(2goeie vrienden van mij) aan mijn deurbel hangen en deed ik met een grote zwaai onze witte voordeur met raampje(jaja:p)open:) mijn feestj kon dus beginnen;)
(om een lang verhaal kort te maken, ik gaf mijn verjaardagsfeestj een dag vroeger omdat ik 8februari op familieweekend vertrok en als ik het 7februari gaf(my birthday:p)konden de meisjes dus niet blijven slapen...)weljah, waar zat ik:)wij drieeën zaten daar zo'n half uurtje te w8en tot mijn andere vrienden toekwamen... na lang w8en kwamen ze uiteindelijk dan toch toe:) wat bleek, ze hadden mijn reuzecadeau nog moeten afwerken dus vond ik het allemaal niet zo erg:p
na veel gegroet en happy birthday gewens mocht ik beginnen met mijn cadeautjes open te doen:) wat heb ik ook alweer gekregen?!:p een knuffelbeer, vanille(yes, ruik ik bere graag) douchegel en zeep, een fles champagne dat eigenlijk een confettikanon was:p, een tas met '17' op en hele vele snoepjes, een map en nog een dikke map, een sok als portefueille en als 'surprise' kreeg ik van hen allemaal mijn grote cadeau:p een kader met allemaal foto's van onze leuke momenten:) echt super fun! ik zocht al superlang achter zo'n kader, maar had er nooit tijd voor en nu kreeg ik gewoon voor mijn verjaardag zo'n kader:) ik was echt super blij!
na de cadeautjes hebben we lekkere rijst en saus van mijn mams met stokjes gegeten:p wat een smeerboel was dat!:) daarna hebben we een film gekekn, 'john tucker must die' echt een mega film:p kheb hem al 4keer gezien maar kvind hem nog alsan super:p na de film hebben we nog wat zitten nagenietn met een stukje cake en dan moesten de guys alweer naar huis... met de meisjes hebben we dan nog naar 2films gekeken en rond 2uur30 zijn we ons bedj dan ingedoken... s'ochtends was alweer heel fun, na lekker uitgeslapen te hebben was er brunch:) en s'middags kreeg ik cadeautjes van mijn ouders en zusjes:) een i-pod, een vestj, make-up, een supercool spelletje van mijn klein zusje en een ringhouder in de vorm van een kat:)leuke cadeaus dus allemaal:p s'avonds kreeg ik dan van mijn tienerleiding nog een zak snoep van een kilogram:p njammienjam:)dat werd dus smullen:p
nujah, op mijn verjaardag zelf is mijn meme nog gekomen, mijn tante, ben ik gaan wandelen met mijn mams in de 'gavers' een natuurgebied en heb ik lekker genoten van het 17-zijn:p dat was het dan alweer voor mijn verjaardag...nu moet ik weer een jaartj wachten:( maar ondertussen kan ik andere mensen een gelukkige verjaardag wensen en al dromen van mijn 18de verjaardag:p
maar kzal jullie laten want mijn berichten zijn toch wel altijd ellenlang:s kent er iemand misschien een cursus die je helpt te leren om korte berichten te schrijven? dan is die info altijd welkom hoor;) nujah, nog veel plezier de komende week en geniet van alle daagjes die jullie krijgen van de lieve Heer:) Hij zegent jullie waar het maar kan! liefs, dikke knuf en Gods rijke zegen, Saartjxxx

1 opmerking:

Hans Cozijnsen zei

Je verjaardag is intussen al weer een tijdje geleden :P Maar dat was vast een leuke dag!

Ff als reactie op je post op mijn blog: Ik doe echt mn best om mn posts zo kort mogelijk te houden :P Het lukt niet erg :P

Maar mn verjaardag was niet de allerbeste :P Ik was veel te moe die hele dag door het weekend :P Maar ik ga het komende zondag hier thuis pas vieren, tegelijk met mijn broers verjaardag(die was gister jarig), dus dan wordt het wel leuk :)