woensdag 6 februari 2008

eindelijk...

heyhey lieve bloglezertjes:) hoe gaat het nog met jullie? njah, hier komt dan einnnnnnddddeeeeelijk het langverwachte bericht(njaja Hans, door jou ben ik er eindelijk aan begonne:p) de afgelopen weken is er heel veel gebeurt:) het nieuwe jaar is gestart:)(okej das al een tijdj geleden maar daar had ik dus nog niet over geschreven;)..sorry, erg eh..)nujah:)ik had een super kerstvakantie:) onze tienergroep had zoiets als een tienerkerstfeestj en ik heb me echt rot geamuseerd:) heb 2mensen leren kennen via een vriend van mij en tzijn echt super gastjes:)
het nieuwe jaar is ook heel goed gestart:)ik zat dan met mijn familie aan de zee en we konden 3vuurwerken zien:) (net ietsj anders dan in Nederland dus..)maar het was heel gezellig:)er waren een paar vrienden van ons gekomen dus hebben we weer veel kunnen lachen:)
na de vakantie startte dus weer de school:( njah, dat hoort er jammerlijk genoeg ook bij.. maar ik had het de afgelopen weekjes niet zo heel druk dus viel het best mee:)
kheb ondertussen ook al weer een kingskidsweekend gehad en het was echt heel gaaf:) we hadden onze eerst optredens. Het eerste optreden was het optreden voor God(we hadden een troon voor Hem gemaakt zodat hij in ons midden kon zijn en toen hebben we alle dansen en dramastukken teruggegeven aan Hem:))vond ik echt zo'n mooi gebaar:) de dag erna hadden we dan het concert voor onze ouders, vrienden en tienerleiding enzo:) er waren enkele lieve Belgjes die de moed hadden om naar Nederland om naar ons optreden te komen kijken en daarom wil ik nu Naomi, Jona en Jaimie, mijn mams en paps, mijn oudste zus Maren en Alexandra bedanken:)
toen we terugkeerden van Heidebeek naar huis (een 4uur lange rit) zijn we eerst nog binnengesprongen in de Mac Donalds:)njaha, wij Belgjes vonden dat we toch even het Nederlandse 'frietkot' onveilig moesten gaan maken:p maar het waren lekkere frietjes;) Jelle, Christl, Yentl en Kirsten hadden toen blijkbaar hetzelfde idee;)
nujah, na al deze leuke dingen is het nu weer een weekj vakantie voor mij:) en het leuke is dat mijn verjaardag sinds jaren weer in de vakantie valt:) Yes:) binnen 2uurtjes komen er enkele vrienden naar hier om mijn verjaardag van morgen te vieren:) pfff, kverlang er echt al 3weken naar ofzo, want 3van die vriendinnen zitten bij mij op school en ze waren de hele tijd zo geheimzinnig aan het doen..maar eindelijk ga ik nu weten wat ze de hele tijd hebben zitten bekokstoven:) maar ik zal jullie dus laten want ik moet mijn kamer nog opruimen:( de meisjes blijven slapen:)héhé, tzal dus wel laat worden vannacht denk ik;) maar ik zie dat dit bericht weer veel te lang wordt... mijn excuses daarvoor... tot de volgende(hopelijk zal ik nu wat meer discipline hebben om vlugger mijn blog aan te vullen;)) Gods zegen, liefs en een dikke knuf, Saartjxxx

3 opmerkingen:

Hans Cozijnsen zei

Joepie! Zijn we weer helemaal op-to-date! ;)
Hoe komt het eigenlijk dat je nu al vakantie hebt? Ik hoorde van Alexandra dat zij pas de eerste week van maart vakantie heeft... Ligt het aan mij of is dat vreemd? :P

Nou, veel plezier morgen met je verjaardag!

Hans

Hans Cozijnsen zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Matthijs zei

Sara, ik ben blij dat het goed met je gaat, en ben trots op je dat je door de zure appel van het blogschrijven heen hebt kunnen bijten XD. Ik ben ook erg benieuwd waarom je nu al vakantie hebt..
En natuurlijk: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben nog net op tijd ;) Heb je een leuke dag gehad?

Ik spreek je weer, veel zegen!
Hug van Matthijs