woensdag 26 december 2007

vakantie:)

vakantie...yes!!!
het eerste moment na mijn laatste examen(mondeling frans, wat een marteling:s)besefte ik het eerst niet dat ik vakantie had, maar plots was daar die explosie:p kennen jullie dat niet?
zo dat je plots beseft dat je 2weken vrij hebt, dat je alles mag doen waar je zin in hebt en dat je je nergens meer druk over hoeft te maken...
zaaaaaaaaaalig gewoon:)
nou, zo'n explosie had ik dus, toen was ik waarschijnlijk superactief:p
maarjah, dat mag wel eens eh;)ben toen met mijn vriendinnen naar Brugge geweest:)was echt super gezellig:)
en nu al weer een tijdje vakantie hé:)mijn vakantie is zeker goed begonnen want ik had nog een goed rapport en als kers op de taart mocht ik die vrijdagavond ook nog eens gaan slapen bij mijn tienerleiding met een super vriendin van mij, naomi:)was echt super leuk:)we hebben echt super zot gedaan, hebben jona en jaimie(ons tienerleider en tienerleidster)leren yumpen(maar dan wel op de marginale manier;)), we hebben gekoloniest, 2films gekeken, en tot ongeveer 4uur s'ochtends opgebleven, naomi en ik hebben namelijk nog super lang liggen babbelen:)
nujah, mijn vakantie kon in het begin dus niet meer stuk;)
ben dan de eerste dagen vooral cadeautjes gaan zoekn, want bij ons is het een soort traditie dat we voor iedereen een klein cadeautje zoeken van ongeveer 5euro, dus dan krijgen we elk 6kleine cadeautjes:)(ons oma komt namelijk ook)
we hebben echt 2uur eraan gezeten om al die cadeautjes open te doen! mjah, is ook niet moeilijk want we doen dat met een soort van spelletj wie er zijn cadeautje mag openen:p je moet iets tekenen en diegene die het eerste raad wat het is, krijgt zijn cadeautje van die persoon die getekend heeft:)is echt leuk:)
nou, hoop dat jullie ook leuke dingen hebben gedaan me kerst eh;)je moet maar eens vertellen als je wil wat je hebt gedaan:)
onze kerstboom valt wel nogal een beetj uit elkaar:s we hebben hem net iets te vroeg gezet en bijgevolg vallen zijn naalden nu al allemaal uit:s
nu moetn we elke dag stofzuigen en eigenlijk helpt het niet eens veel..maarjah:)niets aan te doen:)
maar zal jullie latn;)
bye,
nog een goeie vakantie en geniet er maar van;)
dikke knuf,
saartjxxx

2 opmerkingen:

Mission zei

Lieve Sara

Hoe gaat het ermee?
Wat leuk dat je ook een blogspot hebt!
Belgie RockS! Belgie en Nederland geven elkaar de hand(8)
Liefs Naomi

Matthijs zei

Hey Sara!

Mooi dat je een leuke vakantie hebt, ja heerlijk he om helemaal geen schoolzorgen te hebben:D
We hebben je kaart ontvangen, dankjewel daarvoor!:)
Ga je nog iets bijzonders doen met oud en nieuw?
Ik wens jullie een leuke en gezellige jaarwisseling toe!

Liefs en groetjes daar,
Matthijs