maandag 3 december 2007

mijn gezinnetje es voorstellen:p

heyhey lieve mensjes:)
kdacht zo es, misschien is het eens tijd om mijn familie voor te stellen;)
kheb een fantastisch gezinnetje:p
mijn familie bestaat uit mijn mams, tanja, mijn paps, wim en mijn 3zusjes, maren(18), silke(15) en anne-ruth(11)en dan nog ikke eh;)
ik kom heel goed overeen met mijn zusjes en we hebben eigenlijk nie zo veel ruzie:)
verder lijk ik heel veel op mijn mams, zowel innerlijk als uiterlijk dus we snappen elkaar wel heel goed, soms is het ook wel irritant omdat mijn mams dan vervelende dingen van haar ook in mij ziet;)maarjah:)daar leren we mee leven hé;)iedereen heeft zo zijn negatief kantjes eh:p
op mijn paps lijk ik niet zo heel veel, maar ik heb wel het putje in mijn kin van hem mee en ook zijn neus heb ik mee:p haha:)
het krulhaar heb ik van mijn paps en het blonde haar dan weer van mijn mams:)
mijn mams en paps zijn echt 2 zotte, maar super lieve ouders:) zo hebben ze bijvoorbeeld allebei ochtend'humor' i.p.v. ochtend'humeur';) ze staan altijd voor me klaar en maken ondanks het vele werk dat ze hebben voor o.a. kingskids en go-teams ook veel tijd vrij voor ons:)
kzal een paar fotootjes bij dit berichtj zetten zodat ge een beetj een idee ebt van hoe ze eruit zien eh;)
maar kzeg je, tzijn allemaal, stuk voor stuk, schatten van mensen!
nou, tot de volgende dan maar en geniet van elke dag die je mag meemaken!
liefs en Gods rijke zegen,
saartjxxx
hoop dat Sinterklaas langs is geweest bij jullie;)
bijna Kerstmis joepie:p
hmm, wat hou ik toch van die feestdagen:p
mijn mams en ik:p
mijn zusje anne-ruth en ik in een zotte bui:)
mijn paps en misael uit Cuba:)
mijn zus maren en een kindje waar mijn mama op paste:)
silke, mijn zusje en madeleine:)

Geen opmerkingen: