zaterdag 22 december 2007

I love the Netherlands, I do:)

I love the Netherlands, I do:) héhé, nu vragen jullie zich misschien af waarom? heh, eigenlijk is het heel makkelijk hoor;) ik vind Nederlandse mensen heel gezellig en ze zijn spontaan en vlot enzo:) ik voel me ook echt op mijn gemak bij Nederlandse mensen dusjah:) 5 à 6jaar geleden hebben mijn ouders ook een dts gedaan in Nederland en toen ben ik dus voor 3maand naar een Nederlandse school gegaan en dat is mij zeker bevallen:) Ik had een hele leuke klas en een hele toffe juf en meester:) hun taaltje vond ik soms wel grappig, maar dat belette me niet om mij op mijn gemak te voelen in de klas:) mijn ouders werken nu ook mee met de go-teams uit Nederland omdat ze bezig zijn go-teams op te starten in België en dus ga ik al zo'n 4jaar elke zomer voor enkele dagen naar Nederland en vorig jaar ben ik zelfs met een Nederlands team op go-team gegaan naar India:)en dat is me echt super hard bevallen:) en dan nu zit ik natuurlijk op kingskids in Nederland:) ik amuseer mij daar echt super en ik heb er ook weer zo'n leuke mensen leren kennen:) dus als er ooit nog een Belg naar mij toekomt en zegt dat Nederlandse mensen heel gierig zijn of echt niet leuk zijn, dan ontken ik dat in alle talen:) Nederlandse mensen zijn echt heel aardig,lief en spontaan:) Dus Nederlanse mensjes die dit lezen;)je hebt toch al 1Belg aan jullie kant hé;) groetjes en dikke knuf, saartjxxx

1 opmerking:

Gerco Derksen zei

Ik voel me vereerd..
Belgische mensen zijn trouwens ook veel leuker dan ik had verwacht..:P
Have a nice holiday..
knuffel Gerco