maandag 5 november 2007

mijn schooltje:)

jaja, het school is weer begonnen... mijn vakantie is gedaan:( ma twa wel een hele leuke vakantie, mijn 2dagen in Nederland waren echt super leuk en kheb mijn Indiateam nog eens kunnen zien van deze zomer:)was heel leuk:)we zijn in een pannenkoekenhuis gaan eten en hebben heel wat leuke en grappige momenten naar boven gehaald, ook hebben we even kunnen vertellen over hoe het nu met ons gaat en met wat we bezig zijn:) vandaag viel mijn dag wel mee:) eerst 2uur wiskunde en dan 2uur bedrijfsbeheer..in bedrijfsbeheer waren we maar met de helft van de klas omdat er een misverstand was rond welke leerkracht er ziek was enzo, was wel nog gezellig om eens met zo'n kleine klas te zijn:) s'middags hadden we in L.O. hockey:) was wel grappig hoor:)we hebben een hele leuke leerkracht die ons altijd set-ups laat doen als we tijdens een spelletje verliezen ofzo;)zo zijn we ook beetj gestimuleerd om goed te spelen:) tijdens fysica mocht ik mijn fiets gaan controleren dus dat was lekker chill:p en dan nog chemie en toen mocht ik weer naar huis:) deze ochtends heb ik trouwens mijn mams en zus weer voor het eerst gezien na 5dagen:)ze waren naar Oslo naar de kingskidsconferentie, ze hebben het heel goed gesteld en mijn mams had een cadeautje voor me mee:) heel leuk dus;) cadeautjes krijgen is altijd leuk eh;) als er iemand is die dit niet graag heeft dan mag hij/zij dat gerust zeggen want ik geloof niet dat er mensen rondlopen op de wereldbol die niet graag cadeautjes krijgen!:o nou, ik zal jullie hier dan maar weer laten;) veel plezier nog deze week en geniet van elke dag:p dada, heel veel liefs en een dikke knuf, saartjxxx

Geen opmerkingen: